Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΡΑ

Τσοτύλι Κοζάνης live webcamera TIMELAPSE

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Καλλιόπη Ηλιοπούλου (Calliope): Ένα ανερχόμενο αστέρι

Μία από τις πιο αγαπημένες μου συνεργασίες είναι αυτή που είχα , έχω και θα έχω στο μέλλον με ένα από τα πιο καλοπροαίρετα άτομα στο χώρο της μουσικής, που ο Θεός προίκισε με ένα τεράστιο ταλέντο. 
Με μία εξαιρετική φωνή, η Καλλιόπη Ηλιοπούλου  διαθέτει όλα τα προσόντα για να διαγράψει μία εξαιρετική πορεία στη μουσική σκηνή της χώρας μας . Την Καλλιόπη την πρωτογνώρισα στον πανελλήνιο μουσικό διαγωνισμό του musicheaven.gr, στον οποίο συμμετείχε ως τραγουδοποιός.. Δεν ήταν μόνο το ταλέντο της στη σύνθεση που με εντυπωσίασε. Η φωνή της ήταν ξεχωριστή, διαφορετική από όσες είχα ακούσει εως σήμερα..με έναν ιδιαίτερο "λυγμό" που με έκανε να ανατριχιάσω.. Αμέσως συνειδητοποίησα πως είναι αυτό που έψαχνα ως μουσικό έταιρόν μου ήμισυ..Η συνεργασία ήρθε πολύ πιο γρήγορα απ'ότι περίμενα, ήταν ακόμα καλύτερη του αναμενομένου και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.Της οφείλω ένα μεγάλο δημόσιο ευχαριστώ, διότι χωρίς εκείνη τα μισά πράγματα από όσα έχω κάνει εως σήμερα στην Μουσική δε θα υπήρχαν! Μου κέντρισε  και μου κεντρίζει συνεχώς  το ενδιαφέρον στο να θέλω να κάνω νέα πράγματα που με γεμίζουν πάνω απ'όλα ψυχικά. 
Σας παρουσιάζω την φίλη μου και συνεργάτιδά μου Καλλιόπη Ηλιοπούλου σε δύο δικά της κομμάτια σε στίχους και μουσική... το πρώτο είναι το τραγούδι το οποίο αποτέλεσε την αφορμή της γνωριμίας μας, έτσι όπως παρουσιάστηκε στο διαγωνισμό του musicheaven.gr. Το δεύτερο είναι ουσιαστικά η μουσική της εξέλιξη..η οποία δείχνει να είναι ασταμάτητη από εδώ και πέρα..
Δεν ξέρω αν στο μέλλον έρθει μία μεγάλη επιτυχία ή όχι.. Ακόμη όμως και να μην έρθει, εγώ πάντα θα έχω ένα σημείο Αναφοράς στη μουσική μου διαδρομή. Καλλιόπη μου σε ευχαριστώ και σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κάθε επιτυχία σε όλους τους τομείς της ζωής σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου